Voit jättää rukouspyyntösi ja huolesi tähän Vieraskirjaan.Rukoilemme niiden jokaisen puolesta. Voit myös jättää kiitosaiheen,tai jotain muuta mitä tarpeesi koskee.

Kirjoittaja JB, 29. tammi, 2018

Rukoilen että ystäväni saisi rauhan erästä häntä ahdistelevasta henkilöstä. Ystäväni on ollut viimeaikoina hyvin murheissaan ja ahdistunut. Olen ollut hyvin huolissani, koska asun ystävästäni niin kaukana. Rukoillaan ettei hänen tarvitse ottaa poliisiin yhteyttä.

Kirjoittaja Henna (se sama joka kirjoitteli Allista täne), 27. tammi, 2018

Jos joku saa sydämelleen että haluaa puolestani rukoilla ja haluaa ystävystyä, niin ottakoon minuun yhteyttä. Olen nuori nainen täältä itäisestä Suomesta ja olisi kiva saada uusia sekäuskovia että myös uskon asioista kiinnostuneita ja muutenkin kivoja ihmisiä ystäväksi. Olen lapsirakas ja eläinrakas, voin myös hoitaa eläintä tai vauvaa/pikkulasta jos semmosia joillakin on itsellänne tai läheisellänne. Jos olette muuttamassa Joensuuhun tai ylipäätään Pohjois-Karjalaan tai teillä omaisia Joensuussa tai muualla Pohjois-Karjalassa, voimme tavata livenäkin mutta vaikkaasuisitmissä tahansa niin kunhan tutustutaan niin voin matkusttaa luoksesi mihin päin Suomea tahansa. Rukoilkaa tämän asian puolesta ja että "Alli" jota etsin netin kautta löytyy ja että löytyisi myös hoitokoiria ja hoitokissoja, ehkä hoitolapsikin ja että mahdollisesti myös miehen saisin tämän kaiken lisäksi. Työskentelen sillointällöin vapaaehtoisena Kohtaamisen Kahvilassa Joensuun keskustassa joten sinnekin voi minua tulla moikkamaan.

Sähköposti:

@gmail.com

hennanposti700

Kirjoittaja Henna kysyy "Alli, missä olet?", 27. tammi, 2018

Etsin netin kautta erästä henkilöä josta koen, että meistä tulisi ystävät. Rukoillaan,että viestit mitä eri tahoille kirjoitin,päätyvät hänen käsiin ja hänessä herää mielenkiinto uutta tuttavuutta kohtaan ja ottaisi yhteyttä niin että voisimme tutustua ja ystävystyä. Rukoillaan, että tämä ystävyys olisi siunaava meille molemmille ja lupaan Jeesuksen nimessä sen, että kerron hänelle uskostani ja rukoilen hänen puolesta ja vien hänet hengellisiin tilaisuuksiin jos saan häntä luonani pitää ja jos Jumala hänet minun ystäväksi ja avuksi yksinäisyyteeni antaa.

Sähköposti:

Kotisivu:

@gmail.com

hennanposti700

Kirjoittaja "Allin" uusi ystävä, 27. tammi, 2018

Minusta olisi kiva tietää, kuka on se nainen jolla on vaaleat,olkapäille ulottuvat hiukset ja kansallispuku ja joka avusti linnan juhliin toisena vierailijana saapunutta veteraani Erkki Pitkästä pyörätuolissa työntäen 6.12.2017. Seurasin linnan juhlia telkkarista ja näin kättelytilanteen ja myös Erkki Pitkästä ja avustajaansa myöhemmin kuvattuna sen jälkeen. Jos teillä on tiedossa tuota veteraania avustanut henkilö, sellainen noin 50-60v nainen niin voisitteko ystävällisesti pyytää häntä ottamaan minuun yhteyttä? Osoitteeni on Huvilakatu 7 A 4 Joensuu, asun Joensuun keskussairaalan lähellä. Minun luokse saa tulla ihan vaan ovikelloa soittamaan jos vaan satun kotona olemaan tai jos en ole niin kannattaa pudottaa postiluukusta lappu jossa on viesti käynnistä ja kävijän yhteystiedot. Minulle saa myös kirjoittaa paperikirjeen tai postikortin, sähköpostin tai soittaa tai laittaa tekstiviesti numerooni. Olen joensuulainen nuori nainen ja minulla on lievä vamma ja minusta vaikutti kivalta ihmiseltä se Erkin avustaja ja haluan tutustua ja ystävystyä kun jotenkin sen huomasin vaikken muuta ole kuin telkkarissa nähnyt, että meistä tulisi ystävät.Tämmöisiä asioita aiemminkin olen tunnistanut ja viime vuonna löysin parhaan kaverini sellä tavalla kun vaan tunnistin sen että tuo on ystäväni ja meistä tuli ystävät ja meillä oli kivaa. Uskon että tässäkin tapauksessa näin käy ja uskon että on Jumalan johdatusta että kiitoksena hyvästä työstä veteraanin hyväksi hän saa uuden ystävän minusta. Voisitteko kertoa sille Erkin avustajalle tästä ja välittää tämä viesti yhteystietoineen hänelle? Kiitos! t. Henna Makkonen
p.0465549820
e-mail: hennanposti700@gmail.com
Huvilakatu 7 A 4 80200 Joensuu P.S en ole varma oliko se pyörätuoliveteraani Jaakko Valtanen vai Erkki Pitkänen mutta jompikumpi ja joka tapauksessa hänen avustajalleen jos hänet tunnistitte, välittäkää tämä. Kiitos!




P.S Minulla on syntymäpäivät 13.3 ja sinne haluan kutsua hänet ja hän saa tulla noin klo 15 alkaen.




Älkää kertoko minulle tunnetteko hänet vai ette, antakaa hänen miettiä asiaa ja yllättää minut ;)




Yhteydenotto vaikkapa yllätysvierailuna tai postikorttina yms olisi kiva juttu :) "


Ketkä tuntee tuon ihmisen,niin tiedottaka hänelle asiasta ja ketkä on uskovia niin rukoilkaa tämän asian toteutumisen puolesta.


Ylläriä odotellessa täällä :)

Sähköposti:

@gmail.com

hennanposti700

Kirjoittaja ystävä, 27. tammi, 2018

Ystäväni yritti itsemurhaa lääkkeillä ja on nyt sairaalahoidossa.Rukoillaan sen puolesta,että hänen asiat järjestyy parhainpäin ja hän saa apua ja että Jumala varjelee.

Kirjoittaja ...., 27. tammi, 2018

haluaisin jättää rukous pyynnön että löytysi elämän kumppani naiselle eikä harhailisi enään ja kaikki viha ja katkeruus pois ja ikävät ajatukset ja terveyttä myös

Sähköposti:

joku

@hotmail.com

Kirjoittaja Henna, 16. tammi, 2018

Tuomme rukouksessa Herran eteen pian 60v täyttävän naisen. Vatsan turvotus, olkapääkipu, migreeni, unettomuus ja ruokailuongelmat ja nyt uusimpana vaivana jonkinlainen sekavuustila. Raivokohtauksia ja itkeskelyä ollut pitemmän aikaa ja saattaa alkaa riehua. Rukoillaan että saa apua ja hoitoa sairauksiinsa. Haluan auttaa häntä. Rukoillaan että saan olla Herran käytössä lähimmäistä tukien. Ihana ihminen on hän mutta kovin sairas ja heikko. Jeesus armahtakoon!

Kirjoittaja Henna, 11. tammi, 2018

Tarjosin apuani eräälle sairaalle ihmiselle. Rukoillaan että voisin olla Jumalan rakkauden välikappale ja auttaa sekä palvella tuota henkilöä ja että hänen elämässä asiat muutenkin järjestyy parhain päin. Rukoillaan myös, että sairas ihminen kykenee ottamaan apua vastaan ja uskaltaa myöntää avuntarpeensa. Rukoillaan että jos tuo ei ole tämän ihmisen kohdalla mahdollista että minä autan niin rukoillaan, että joku muu autettava löytyisi jolle voisin olla Jumalan rakkauden välikappale.

Kirjoittaja auttava lähimmäinen, 10. tammi, 2018

Ystäväni kävi katsomassa yhteistä tuttavaamme. Yhteinen tuttava oli kuulemma sekava. Sekavuus on aina oire jostain joko henkisen tai fyysisen tason vaikeasta ongelmasta. Rukoillaan, että joku menisi katsomaan mahdollisimman pian tuota ihmistä ja saisi viisauden Jumalalta arvioida miten asiassa kannattaa edetä. Itse en pääse katsomaan sinne asti missä hän on, mutta pyysin eräitä henkilöitä katsomaan ja rukoillaan heille viisautta asiaan ja rukoillaan sekavalle henkilölle siunausta, varjelusta ja apua sekä oikeanlaista hoitoa sairauteen joka sekavuuden taustalla on.

Kirjoittaja terapia, 8. tammi, 2018

Ketkä uskovaisia niin rukoilkaa tämmösen asian puolesta: Neuvoin eräälle miespuoliselle kaverilleni hyvän terapeutin joka voisi auttaa uniongelmissa ja muissa vaivoissa. Nyt joku tietenkin sanoo, että Jumala voi parantaa ilmankin terapeutteja. Niin voi, toki,
mutta joskus Jumala käyttää terveydenhuoltoakin apunsa välikappaleena. Rukoillaan, että tuo mies menee terapeutille ja menisi rukouksen hengessä niin, että Jumala voisi käyttää tuota kaveriani Jumalan välikappaleena myös… terapeutille ja ilmestyä terapeutille
ongelmista kärsivän lähimmäisen muodossa. Rukoillaan väkevää, voimallista Jumalan kosketusta kaverilleni ja terapeutille ja tuo terapeutti on sikäli rento tyyppi että ei ole turhan virkaintoinen ja on aika joustava kun asiakkaita voi kavereinakin pitää, ainakin
jotain pitää yms niin rukoillaan että terapeutti ja tuo kaverini tulisivat yhdessä käymään minun luona joku kerta plus muutkin yhteiset tutut ja kenen kanssa vaikeaa ollut kenelläkin niin kaikki se oikenee ja välit korjaantuu. On muutamilla muillakin välejä
korjaantunut useammillakin ihmisillä niin voisi lisääkin tapahtua myös välirikon poistumisia. Rukoillaan että Markus saisi erään yllättävän tyypin mukaansa sitten kun seuraavan yllärivierailun luokseni tekee ja kun on käynyt katsomassa sitä joka tänne pitää
seuraavaksi tuoda.

Kirjoittaja kovia kokenut, 8. tammi, 2018

Muistetaan rukouksin kovilla ollutta henkilöä että Jumala auttaa. En vielä tunne häntä mutta tiedän.Rukoillaan myös että saisin hänelle ystävä olla. Että ottas yhteyttä sähköpostilla tai tutustuisimme ryhmässä tai seurakunnalla ja olisimme ystävät sitten.
Minä haluan auttaa häntä jos hän tarvitsee apua. Elämä antaa meille takasin minkä toiselle annamme ja Jumala ottakoon minut välikappaleeksi antamaan hänelle takas kaiken hyvän mitä teki muille.

Kirjoittaja yhteinen lapsi, 8. tammi, 2018

Rukoillaan että vuonna 2016 naimisiin mennyt pariskunta saisi yhteisen lapsen ja lapsen äiti tulisi minun luona käymään vauvan kanssa sitten kun on äitiyslomalla hoitamassa vauvaansa.

Kirjoittaja eläin-ja vauva-asiat, 8. tammi, 2018

Muistetaan rukouksin myös eläinasioita että eläinten kanssa myös olisi hyviä hetkiä minulla eläimiä hoitaessa ja muutenkin eläinten kanssa ollessa ja kun saan leikkiä eläinten kanssa ja pidellä sylissä ja helliä ja hoitaa niitä. Muistetaan rukouksessa
myös erästä ihmistä joka tässä joitakin päiviä sitten menetti rakkaan kotieläimensä. Rukoillaan lohtua murheeseen ja siunausta muutenkin kaikkiin asioihin hänen elämässä ja vaivoista parantumista. Rukoillaan myös että hän saisi uuden lapsenlapsen joka tällä
kertaa olisi tyttö(aiemmat poikia) ja että minäkin saisin hoitaa sitä vauvaa sitten.

Kirjoittaja vammaiset, 8. tammi, 2018

Rukoillaan että minä ja eräs ystäväni voisimme tutustua joko Down-ihmiseen tai johonkin muuhun kehitysvammaiseen josta tulisi meille ystävä jota voimme auttaa ja palvella ja että meillä kolmella olisi ihania hetkiä yhdessä.

Kirjoittaja vauvat, 8. tammi, 2018

Rukoillaan sen puolesta että jostain ilmestyisi elämääni vauva jota saisin hoitaa koska minulla vauvakuume muttei miestä jonka kanssa tehdä vauva. Rukoillaan että joku jolla on vauva tulisi käymään täällä tai että care.com palvelun kautta löytyisi vauva
jota pääsen hoitamaan. Vauva voi olla tyttö tai poika, pieni tai jo vähän isompi vauva ja voi olla suomalaisen tai ulkolaisen perheen vauva ja terve tai vaikkapa Down-vauva. Jeesus sanoo että joka ottaa tämän kaltaisen lapsen tykönsä Jeesuksen nimessä, hän
Jeesuksen tykönsä ottaa. Minä otan. Jeesuksen nimessä.

Uusimmat kommentit

03.12 | 11:10

Hei, Risto. Tämä on Hengellinen kotikirjasto, ei Mairen kotisivu. ...

03.12 | 04:10

En ole aikoihin kuullut mitään näin upeita.Syvät,kaun...

26.11 | 22:13

Aivan upeita ja koskettavaa musiikkia.Vierailit,säestit ja lauloit Varapäree...

03.11 | 15:39

Tässä kansiossa, Markon kuvia-ensimmäinen ylläpitäjä. Myös ...